logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890
 

Risinājumi

SharePoint risinājumu piemēri

Dokumentu vadības sistēma

Pāreja uz Microsoft SharePoint elektronisko dokumentu vadības sistēmu sniegs uzņēmumam vairākus pozitīvus aspektus:​​​​

  • paaugstinās produktivitāti;​
  • paaugstinās  informācijas konfidencialitāti un drošību;
  • palielinās dokumentu aprites caurspīdīgumu un izsekojamību;
  • samazinās dokumentu apstrādes procesa izmaksas;
  • samazinās dokumentu apstrādei nepieciešamo laiku.​

Mūsu risinājums palīdzēs atrisināt vairākus, ar dokumentu apriti saistītus, jautājumus:​

  • dokumentu reģistrēšana un uzkrāšana;
  • dokumentu pieejamības ierobežošana, konfidencialitāte;
  • rezolūciju pievienošana un darba uzdevumu ģenerēšana, izpildes atsekošana;
  • saskaņošanas un vīzēšanas darba plūsmas;
  • dokumentu savstarpējā sasaiste ērtākam darbam ar dokumentiem;
  • dokumentu meklēšana;
  • integritāte ar Microsoft Office programmatūru.​

 

Līgumu vadības risinājums

​​

Ieviešot Līgumu vadības risinājumu samazinās riski, kuri saistīti ar dokumentu saskaņošanas termiņu ievērošanu un līguma saistību savlaicīgu izpildi.​​​​​

Tāpēc mēs piedāvājam risinājumu, kurš pārklāj visus līguma vadības etapus – sākot ar līgumu sagatavošanu, to saskaņošanu, beidzot ar tā izpildes kontroli.​

Ieviešot risinājumu, jūs iegūsiet:

  • ātrāku un ērtāku līgumu izveidošanas un saskaņošanas vidi;
  • centralizētu līgumu reģistru;
  • visu līguma dokumentu glabāšanu, saskaņā ar jūsu noteiktajām pieejas tiesībām;
  • operatīvu līgumu meklēšanas rīku, pēc dokumenta rekvizītiem vai teksta daļas;
  • dokumentu komplektu veidošana;
  • dažāda veida pārskatu veidošana līgumu reģistra ietvaros;
  • iespēju sasaistīt līgumu un citus dokumentus.​

 

Personāla vadības risinājums

Mūsu piedāvātais personāla pārvaldības risinājums dos iespēju ērtāk un kvalitatīvāk pārvaldīt tādus procesus kā:

  • darbinieku datu un dokumentu pārvaldība;
  • uzņēmuma struktūras uzturēšana;
  • komandējumu un atvaļinājumu vadība;
  • darbinieku prom​būtnes kontrole un slimību atsekošana;
  • ikgadējo pārrunu procesa vadība;
  • apgaitas lapas saskaņošana;
  • vakances pieteikuma saskaņošana, darbinieku atlase;
  • citi ieguvumi. ​​

 

Specializēti biznesa risinājumi

Mūsu specializētie biznesa risinājumi atbalsta uzņēmumu pārmaiņas un darba efektivitāti publiskajā sektorā un biznesā, nodrošinot procesu centralizāciju, procesu optimizāciju, automatizāciju kā arī klientu pašapkalpošanos.

Mūsu risinājumiem ir jau izveidotas sekojošas integrācijas:

  • Microsoft Axapta, Dynamics, CRM;
  • SAP;
  • Horizon;
  • VID EDS;
  • LR uzņēmumu reģistrs;
  • Latvia.lv

e-Paraksta un e-Adreses serviss

E-paraksta serviss ir MEDUS platformas sastāvdaļa, kuru ir iespējams iegādāties un izmantot kā atsevišķu produktu integrācijai ar jebkuru citu WEB bāzētu sistēmu, piemēram, Microsoft SharePoint.

Serviss ir izstrādāts, izmantojot JAVA un JavaScript tehnoloģijas un darbojas ar visu populārāko Interneta pārlūku jaunākajām versijām.

Aicinām sazināties ar mums jebkurā laikā!